Zarząd komisaryczny: wprowadzenie do gry
Jak wczoraj obiecałem, wrzucam drugą część informacji o grze terenowej. Dziś wprowadzenie w fabułę scenariusza.
Wprowadzenie
Znajdujesz się w dzielnicy korporacyjnej futurystycznego miasta. Jest dobrze strzeżona świetnie zabezpieczona przez praktycznie niewidoczne dla osób postronnych elitarne oddziały służby bezpieczeństwa. To nie jest miejsce, gdzie gangi urządzają sobie krwawe porachunki. Tutaj – poza licencjonowanymi ochroniarzami lub stróżami prawa – nikt nie ma prawa używać broni. Głownie dlatego, że po prostu nie musi. Tutaj wojny toczą się za pomocą słów i ogromnych sum pieniędzy. Dla mieszkającej tu garstki wyjątkowo zamożnej korporacyjnej kadry zarządzającej samo posiadanie broni wydaje się być podejrzane i jakieś takie… nieeleganckie.
Dzisiaj w korporacji VeGenetix Inc. trwają wybory Zarządu. Wybiera go Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy, czyli wszyscy Udziałowcy, którzy posiadają akcje tej korporacji. W VeGenetix Inc. przyjęło się zasadę, iż Zarząd jest jednoosobowy ? i reprezentuje go Prezes Zarządu. Wybierany jest on spośród pięciu Kandydatów, członków dotychczasowej, pięcioosobowej Rady Nadzorczej ? tj. tych Udziałowców, którzy posiadają pięć największych pakietów akcji.
Prezesa Zarządu wybiera się w maksymalnie czterech kolejnych turach głosowania, oddzielonych od siebie jednogodzinnymi przerwami. Po każdym głosowaniu odpada kolejno Kandydat, który uzyskał najmniejszą ilość głosów. Głosowanie jest tajne, a tylko korporacyjne Sztuczne Inteligencje po podliczeniu głosów podaje do wiadomości wynik danej tury głosowania. Prezesem Zarządu pozostaje Kandydat, który uzyska w którejkolwiek z tur głosowania minimum 51% głosów Udziałowców.
Jutro podam informacje na temat tworzenia postaci.